Τα μάτια του Ρα...

ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΡΑ ...γέννησαν άλλο ένα blog,
το "Σαν τατουάζ"!
Το νέο blog είναι όμως για γερά νεύρα! Δηλαδή:
http://like-tatoo.blogspot.com/

Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου 2008

ΑΠΕΧΘΕΙΑ...

Απεχθάνομαι
τη μεγαληγορία της απάτης,
τις κούφιες λέξεις των υποσχέσεων,
τη συντομογραφία των συναισθημάτων,
την κενότητα των μικρόκαρδων πράξεων.

Απεχθάνομαι
τις εκδηλώσεις του συρμού,
τις βεβηλώσεις της οργής με λόγια βολεμένων,
τις παρελάσεις των ηλίθιων στρατευμένων,
τις ειρηνικές επεμβάσεις των ρομποστρατών,


την ανωτερότητα του πολιτισμού,
τη θέωση της ανθρώπινης φυλής,
την κατακρεούργηση της φύσης,
τη Σκύλλα του χρήματος,
τη Χάρυβδη των προ'υ'πολογισμών.

Απεχθάνομαι
την πλημμυρίδα της μάζας,
τις πολιτικές ιδεολογίες και τα φούμαρα,
τις θρησκείες του φανατισμού,
το διαχωρισμό σε άσπρο και μαύρο,

το κουδούνισμα της επιστροφής στην Τάξη,
την επικύρωση της ατομικής κάρτας
- και οποιασδήποτε κάρτας- τα νομοσχέδια των έκφυλων λοβοτομημένων,
τις ολιγωρίες ειδικών και ειδημόνων.

Απεχθάνομαι εντέλει
την επιβολή συστήματος ανοήτων,
το συντακτικό της πειθαρχίας,
το μονοτονικό της δικτατορίας των αριθμών,

την υποδιαστολή στα νούμερα,
τα πολλά μηδενικά στις καταθέσεις ενηλίκων,
τις παύλες στην ανάσα της ζωής,
το χαμερπές του δίποδου ηγεμόνος
με τα πανάκριβα χα'ι'μαλιά του.

Ως εκ τούτου, φίλοι λιγοστοί,
μην αναμένετε ευχές με sms,
ή γλυκανάλατες φωνητικές για χρόνια πολλά,
αφού και το περίσσο απεχθάνομαι εξίσου.

Το Άχρονο που αποδίδω στο χρόνο ως επίθετο,
μου απαγορεύει τα ευχολόγια.

Το "καλό" μου πάει περισσότερο.

Και στο ύφος που ταιριάζει σα ρήτρα σε Διαθήκη,
ΑΥΤΗΝ αναζητείστε επειγόντως.

Μετάφραση,παρακαλώ,για να μη μείνουμε στα μαύρα μας σκοτάδια:
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ...πού μου κρύβεσαι πάλι;


12 σχόλια:

Unknown είπε...

ευχές για καλά πράγματα, όμορφα και δημιουργικά...

...χωρίς δήθεν και χωρίς περιορισμούς. με υγεία, με έμπνευση, με χαμόγελο...

φιλιά βρόχινα...

Καλλιόπη είπε...

έτσι λοιπόν ευχές για ότι καλύτερο -αν πάει δηλ.-

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

α ρε μαγισσουλα εγραψες ομως...

χωρις δηθεν...
χωρις ψεμμα...
χωρις περιττες λεξεις...

ας ειναι μια χρονια οπως την ονειρευτηκες!
κι ας φερει την προσωπικη πληροτητα!

νεραιδενιο φιλι αγαπης!!!

Αλητισσα είπε...

Θα μου επιτρέψεις να σου ευχηθώ Καλή Χρονιά κι ας μην σου αρέσουν οι ευχές!!
Και ραντεβού το καλοκαίρι στο Αγιοφάραγκο!!

ΑνωΡά7 είπε...

Αν υπάρχει, έστω και ένας άνθρωπος που πιστεύει σε μας...αυτό και μόνο αρκεί για να συνεχίσουμε και να χαμογελάμε στη ζωή...


σε φιλώ γλυκά!!!

Να Το Σκεφτώ λίγο; είπε...

.."τις παύλες στην ανάσα της ζωής"..αυτό το γουστάρισα πολύ!!\Γειά σου ρε Άνθρωπε!!!
Φιλιά γλυκά, χωρίς ευχές, γιατί στην τελική,όταν θές κάτι πραγματικά το κατακτάς και χωρίς τίς ευχές των άλλών...(ή τις κατάρες);0)
Όταν γιάνει το ποδάρι,πάμε βόλτα στο παζάρι,ναί;;;;
A! να ρθω κι εγώ στο Αγιοφάραγκο;
Ξεμυαλίστικα!!!

Άθεος είπε...

Η ΠΟΙΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΛΕΞΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΙΝΕ ή ΣΚΕΨΕΙΣ ΠΟΥ ΑΝΑΠΝΕΟΥΝ...
είπε Εκείνος!

Άθεος είπε...

…και οι άλλοι σιώπησαν!

Σταλαγματιά είπε...

Μας εγκλωβίζουν όλα αυτά,
Μας περιορίζουν σε τεράστια «πρέπει» και όρια.
Έτσι μας μάθανε έτσι ζούμε ακόμη και όταν δεν τ αντέχουμε όλα αυτά
Ζούμε με αυτά….

Ελευθερία ….που να είσαι;

Φαίδρα Φις είπε...

τι ωραία που το έγραψες
και συμφωνώ απόλυτα

όμως καθόλου αισιόδοξη δεν είμαι

δυστυχώς η κακοτυχία μας ακολουθεί...
και μπορεί η μιζέρια να κολλάει

ας βρούμε την ελευθερία παλεύοντας

τίποτα δεν δωρίζεται...

καλή η χρονιά δεν είναι
ούτε η ώρα κατάλληλη για ευχές

γι'αυτό δε θα υποκριθώ για να σώσω τους εύσχημους τρόπους και τα προσχήματα

σε φιλώ πολύ καλή μου

ΚΙΡΚΗ είπε...

*ΝΕΡΑ'Ι'ΔΑ ΜΟΥ ΤΗΣ ΒΡΟΧΗΣ
Τα φιλιά μας λείπουν και οι αγκαλιές και μια βροχή να μας σώσει!Έτσι, χωρίς περιορισμούς και δήθεν...
Φιλιά και από μένα.

*ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΜΟΥ,
Καλώς όρισες, αλλά το καλύτερο που όλοι επιθυμούμε, δεν το βλέπω να' ρχεται!
Φιλιά πολλά!

*ΝΑ'Ι'ΔΑ μου,
νά'ρχεσαι, νά'ρχεσαι, να μου χαρίζεις νερα'ι'δένια φιλιά, που τα έχουμε όλοι ανάγκη!
Σ' ευχαριστώώώ!
Φιλάκια σβουριχτά

ΑΛΗΤΙΣΣΑ ΜΟΥ,
Πόσο θέλω να φύγω,τώρα για Αγιοφάραγγο! Το σακίδιο, τη μηχανή μου και δρόμο...
Λοιπόν Ραντεβού εκεί! Ό,τι καιρό να κάνει, ό,τι και να συμβεί!Φτιάχνω και φραπέ βοτσαλάτο, άμα λάχει!
Φιλιά αγιοφαγγιώτικα...

*ΠΑΝΔΩΡΑ ΜΟΥ,
Τώρα που το λες, ναι, και το χαμόγελο μας λείπει και μας λείπει πολύ!!!
Φιλιά στα μαγουλάκια

*ΑΘΕΕ, φίλε μου,
όμορφο αυτό που έγραψες,αλλά οι άλλοι που σιωπούν με ανησυχεί...
Φιλιά,φίλε μου

*ΤΕΛΩΝΙ ΤΡΕΛΩΝΙ ΜΟΥ,
από τώρα καλεσμένη στο Αγιοφάραγγο.
Και έχει μια άπλα το μέρος, μια θάλασσα, μια αύρα...Σε αυτό το ξενοδοχείο πάω εγώ χρόνια,γιατί είναι χιλίων αστέρων,λέμε!
Φιλιά καλοκαιρινά από τώρα!

*ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΟΥ,
Σ' ευχαριστώ που έρχεσαι και ξανάρχεσαι,εδώ στο σπιτάκι μου.Αν, σε παρακαλώ,πάρει πουθενά το μάτι σου την Ελευθερία, πες το και σε μένα ή, τουλάχιστον,πες της ότι την ψάχνω απεγνωσμένα!
Φιλιά στα μαγουλάκια

*ΦΑΙΔΡΑ ΦΙΣ, καλή μου ανείδωτη φίλη,
και εγώ συμφωνώ μαζί σου.Τα κείμενα-ποιήματά σου με συγκλονίζουν συχνά - πυκνά.
Φιλιά από την Αλεξάνδρεια μέχρι την Ινδία!

ΚΙΡΚΗ είπε...

*ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΑΘΕΕ,
Παρεξηγησιάρη μου εσύ! Και βέβαια σε επισκέπτομαι συνέχεια. Και βέβαια τα διάβασα όλα όσα έγραψες, αλλά μπαίνω στα γρήγορα,διαβάζω και φεύγω,γιατί η ζωή τώρα τελευταία με έβαλε στο μάτι και όλο και κάτι μου ζητά,όλο και κάτι μου γυρεύει!
Δε σε ξεχνώ...φιλούμπες!

*ΦΙΛΕ ΟΔΟΙΠΟΡΕ και συνοδοιπόρε...
Τιμή μου που με επισκέφτηκες!Τιμή μου που ήρθες στο σπίτι μου! Εκτιμώ δεόντως το δικό σου και γι' αυτό το επισκέφτομαι ενίοτε! Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Ελπίζω τώρα πια να μη χαθούμε μέσα στη λαίλαπα των τόσων και τόσων λέξεων και της πληθώρας των κειμένων που διαβάζουμε!
Φιλιά και σε σένα ανείδωτε φίλε!

14 Ιανουάριος 2009 3:17 πμ