Τα μάτια του Ρα...

ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΡΑ ...γέννησαν άλλο ένα blog,
το "Σαν τατουάζ"!
Το νέο blog είναι όμως για γερά νεύρα! Δηλαδή:
http://like-tatoo.blogspot.com/

Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2008

Καθώς φαίνεται, ζητάω πολλά...


Να τα μαντάτα!

Έγιναν πράξη τα "ιερά" των πραγμάτων επί χρήμασι, εκείνων τοις ρήμασι πειθόμενοι!
Ανίερα τα πανώ και η αντίσταση...

Η καθιστική διαμαρτυρία μολύνει το μάρμαρο του Αγνώστου Στρατιώτη.
Έχουν τα μάρμαρα μεγάλη αξία
και η σιωπή μεγαλύτερη.
Το λοιπόν...

Στομώστε τη σκέψη σας με πλήθος φαγητό.
Το επιτάσσουν οι γιορτές και οι αργίες. Καταβροχθίστε ό, τι προλάβετε, όσο μένει καιρός!

Είναι δύσκολο πολύ να πλένεις στο δρόμο
τα προικιά μιας τραγικότητας
με ψιλή βροχή που μπαίνει από χαραμάδα ελπίδας.
Άρα...

Μη στρογγυλοκάθεσαι στη φωτεινή οθόνη.
Μην ακούς λεξούλες με συγνώμες και άλλα τέτοια.
Θα πάρουν φόρα και θα σου πουν πολλά.
Θα πάρουν θράσος και θα σου βγάλουν κι άλλο τη γλώσσα.
Θα σε κλωτσήσουν στ' αχαμνά.
Και θα' χουν δίκιο έπειτα να σε φωνάζουν "μάζα".

Εγώ:
Δεν ξεχνώ ' κείνο το μικρό που το πηγαίναν τρεις.
Χωρίς πρόσωπα, χωρίς φωνή, χωρίς αιδώ, χωρίς ντροπή.

Δε μου φτάνει πια το κουστουμάκι, η γραβάτα, το ύφος το λυπηρό.
Αλλού, μακριά είναι η ιδέα που εκτιμώ.
Δε μου αρκεί πλέον το "ελπιδοφόροι νέοι" σε σύνθημα στραπατσαρισμένο
πάνω σε πανοπλία ταγών επικουρούμενων
των νυν και αεί πραιτοριανών συνδαιτημόνων.

Αλλού όμως τ' όνειρο και αλλού το θάμα.
Είναι που δεν έχει ακόμα ξεφουσκώσει το πράγμα.
Είναι που το απόστημα έχει ακόμα πύον
και οι πράξεις τους χρόνο λίγο.

Θα μου αρκούσαν
να έβλεπα τα πρόσωπα...
ν' άκουγα τη φωνή...
να ένιωθα την αιδώ και την ντροπή!

Αλλά, καθώς φαίνεται, ζητάω πολλά...
Εποχή που' ναι!

Ο χρόνος έχει και συνέχεια...
Πίσω από τα στολίδια, τ' αγγελάκια και τις βιτρίνες.
Σε λίγο θα σβήσουν-κάνε υπομονή- τα λαμπάκια!

21 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Kόύκλα μου, τι έγινε πάλι;
Ποιός σου τα άναψε τα λαμπιόνια;
Θα με πείς τί με ρώτάς καλή μου;
Θα σε πώ, άστα να πάνε στο διάτανο
και κει κάπου στο στενό, θα αγοράζουμε γιαούρτια...ΕΛΕΟΣ!!!!
Φιλιά Τρελαμένα και Παλιομοδίτικα, γιατί δεν τα μπορώ τα trendy ρε ΓΑΜΩΤΟΟΟΟΟ.....

Άθεος είπε...

Πολύ ανυπόμονο αυτό το Τελώνι!

Φαίδρα Φις είπε...

έχεις ανυπόφορο δίκιο...

ps:άθεε για το φις σου απάντησα σε προηγούμενη ανάρτηση

Ανώνυμος είπε...

Άθεε, τί να σε πώ τώρα!
Δεν έχεις το θεό σου...
;)))

Ρε γλυκά άτομα, το φις, δεν είναι αυτό που βάζουν στην μπρίζα;Λέω γω τώρα...
Αλλά ειναι και το ψαράκι στα ίνγκλις,που είναι και νόστιμο και πολύ περκέτι ζώδιο.(άμα δε παινέψεις το σπίτι σου....ναί ναί σωστά καταλάβατε, είμαι ιχθύς, εξού και διχασμένο!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

Κίρκη μου, που είσαι;Είμαι στη γειτονιά σου!
Από κάτω μεριά, στην Αλέκα(τη λεωφόρο i mean)Μούτσια!!!:)

λιμανάκι είπε...

Μπήκα να αφήσω ένα σοβαρό σχόλιο μια φορά και εγώ,διάβασα το τρελώνι και μου πέρασε...

Ένα φιλί μεγάλο θα σου αφήσω και θα φύγω..έτσι για να μην με ξεχνάς ;)

Άθεος είπε...

Εσένα τρελαμένο τελώνι δεν σε καταλαβαίνω!
Πότε Ανυπόμονο, πότε ψαρωμένο και πότε ξετρελαμένο…
Πώς να σε λέμε τέλος πάντων…
Το ψαράκι της λεωφόρου Αλεξάνδρας;
Η οικοδέσποινα θα μας μαλώσει. Πριν «ξεφουσκώσει το πράγμα» το ρίξατε στο καλαμπούρι!
Το κατάλαβε και το λιμανάκι.
Όμως τι πράγμα είναι αυτό!
Πώς κόλλησα εγώ εδώ;
Εδώ, μόνο γυναίκες συχνάζουν και ο μοναδικός άντρας είμαι εγώ…
Όταν καταλάβω ότι ενοχλώ… θα την κάνω διακριτικά…

Ανώνυμος είπε...

Αθεε, είμαι τελώνι, είμαι και τρελώνι
και άμα θέλω γίνομαι και Μπαλόνι,Δε ξεφουσκώνω εύκολα!!!
"Το κατάλαβε και το λιμανάκι",αυτό δεν το κατάλαβα,δηλαδή το λιμανάκι δε θα πρεπε να καταλάβει, άς πούμε;
Τεσπά!(Λιμανάκι,για σένα λέμε).
Η οικοδέσποινα γουστάρει με Τρέλα, μην ανυσηχής!(ετσι δεν είναι ομορφιά μου;)
Πάντως δεν ενοχλέις Τιμή μας και Καμάρι μας!!
Βέβαια,θα πρέπει να απαντήσουν και οι άλλες κοπέλες, πάντως από τη μεριά μου,κανενα πρόβλημα!

Ανώνυμος είπε...

Έτσι θέλω τους ανθρώπους…
Ηλιούγεννα έρχονται, ανοίξτε τις καρδιές σας, οργιάστε Διονυσιακά…!

ΚΙΡΚΗ είπε...

***ΦΙΛΟΙ ΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ,
εΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΑΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ!!!ΜΕ ΤΙΜΑ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΑΣ.
ΟΧΙ, ΟΧΙ ΔΕΝ ΝΙΩΘΩ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΧΡΑΣΤΕΙ ΤΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΜΟΥ! ΓΡΑΦΕΤΕ Ο,ΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ!

*ΦΑΙΔΡΑ ΜΟΥ,
ΤΙ ΔΙΚΙΟ, ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΥΠΟΦΟΡΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΜΕ ΠΝΙΓΕΙ!ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΝΙΩΘΕΙ Η ΜΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗ!

*ΤΕΛΩΝΙ ΜΟΥ, ΤΡΕΛΩΝΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΦΟΥΣΚΩΜΕΝΟ ΕΣΥ ΜΠΑΛΟΝΙ ΜΟΥ,
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ ΠΟΣΟ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΝΤΟΓΕΙΤΟΝΟΙ. ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΜΕ! ΣΤΗΝ ΚΑΤΩ ΜΕΡΙΑ ΤΗΣ ΑΛΕΚΑΣ ΕΙΜΑΙ, ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΒΟΛΤΑΡΟΥΝ ΤΣΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΧΑΙΜΑΛΙΑ ΣΤΟ ΓΥΡΟ ΜΙΑΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΠΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ!ΜΕ ΕΝΝΟΗΣΕΣ;;;

*ΛΙΜΑΝΑΚΙ ΜΟΥ,
ΠΑΝΤΑ ΜΟΥ ΓΕΝΝΑΣ ΣΤΟΡΓΙΚΑ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΠΕΡΑΝΤΗ ΑΓΑΠΗ!!!
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΡΧΕΣΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ.
ΚΑΙ ΕΓΩ ΧΤΥΠΩ ΣΥΧΝΑ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΣΟΥ! ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΡΙΣΚΩ ΠΑΝΤΑ ΑΝΟΙΧΤΗ! ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩ!!!

*ΑΘΕΕ ΦΙΛΕ ΜΟΥ,
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΙΩΘΕΙΣ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΣΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ...ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΗΣΕΣ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΕΝΟΧΛΕΙΣ! ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΟΥ! ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ! ΤΟ ΒΡΗΚΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ, ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΣΑΙΩΝΑ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ! ΠΡΟΣΕΧΕ ΜΗ ΣΕ ΠΡΟΚΗΡΥΞΟΥΝ...ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΗΛΙΟΥΓΕΝΝΑ...ΤΙ ΝΑ ΠΩ; ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΦΩ!!!

Άθεος είπε...

Πότε βρε θηρίο το διάβασες;
…και γιατί να με προκηρύξουν;
Αν κάτι τέτοιο γινόταν, αντί να έτρεμε η γη κάτω από τα πόδια μου, θα έτρεμαν οι τοίχοι από την ένταση της Rock που θα άκουγα για να το διασκεδάσω!
(Black Sabbath κυρίως)
Για τα Ηλιούγεννα, θέλω σχόλιο αυτοπροσώπως στην σελίδα μου!
Για την πλατεία δεν λέω να μην σας καρφώσω…
Πείτε μου την ώρα να έρθω κι εγώ!
Τρελλλό Μπαλλλόνι, τώρα που η οικοδέσποινα μας δίνει την άδεια, προκάλεσέ με!

Ανώνυμος είπε...

Τί να προκαλέσω;Εσύ δε παίζεσε, μέχρι και βιβλίο έγραψες βρε Αθεόφοβε;Σηκώνω τα χέρια ψηλά,εξάλλου έχω Τρελή Συμπάθεια
με τους Διονυσιοεκστασιασμένουυς!!!

Κίρκη μου, την επομένη, κανονίζουμε meeting,τέλος!!!
ΦΙΛΙΑ!!

Άθεος είπε...

Ανυπόφορα Διχασμένη, με τη "Συμπάθεια
στους Διονυσιοεκστασιασμένους" που εξέφρασες, τα είπες όλα!

Ανώνυμος είπε...

A! Aυτά σε αρεσουν εσένα!
Κάτι πήρε το ματάκι μου για τα Ηλιούγεννα, μη νομίζεις δηλαδή πως μόνο εσύ μας βρήκες!
Να σαι καλά, θα τα είπωμεν του χρόνου πάλι!
:b

Ανώνυμος είπε...

KΊΡΚΗ μου, προτιμώ να ρεμβάζω, λίγο προτού ο Ήλιος ξεψυχήση, Κάπου
κεί στα σκαλοπάτια, που οδηγούν Στην Ηρεμία!Όταν η Πόλη,Στρέφη το Βλέμμα της πρός τα Δέντρα;
Το πιασες καλή μου;
θα συναντηθούν λες ο Διχασμός και η Μαγεία, κάπου κει, στη Κορυφή
του Αιμάτινου Λόφου;ΕΛΠΙΖΩ!!!
Να περάσεις καλά Ομορφιά μου!..
Φιλάκια!!..

Άθεος είπε...

Όταν η Πόλη Στρέφει το Βλέμμα!
Αυτό αρκούσε… τα άλλα τι τα ήθελες χρυσό μου…
Πρέπει να μας καταλάβουν όλοι;
Με τέτοια συνωμοσιολογία θα εξεγερθούν οι μυστικές υπηρεσίες, τέτοιες μέρες που είναι και θα μας μπουζουριάσουν πριν προλάβουμε να… Διονυσιοεκστασιαστούμε, τρελώνα μου!

ΚΙΡΚΗ είπε...

Προς άπαντες ενδιαφερόμενους!
Όποιος επιθυμεί να επικοινωνήσει μαζί μου κια φωνητικά...
Είμαι στον cosmote και μόνη πορευόμουν, ώσπου έγινα ΔΙΠΛΗ,αλλά δε συνηθίζω να γιορτάζω του ΑΓΙΟΥ ΒΑΛΕΝΤΙΝΟΥ,αλλά κάθε μέρα, αφού μελετώ την ΚΑΘΟΔΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΣΤΟΝ ΑΔΗ και ΤΗΝ ΑΝΟΔΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΣΤΗ ΘΕΩΣΗ και καμιά απέχθεια δεν έχω σε ΓΡΟΥΣΟΥΖΙΚΟ ΑΡΙΘΜΟ!

Ανώνυμος είπε...

Eμ τι τά θελα;
Είμαι και αργόστροφη, που να πάρει!

Άθεος είπε...

Εγώ δεν κατάλαβα τίποτα!

ΚΙΡΚΗ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Άθεος είπε...

Το πήραμε, το πήραμε!
Σβήσε το τώρα!

Εσύ για να έχεις όρεξη να γράφεις σχόλια 2 η ώρα τη νύχτα, κάτι πρέπει να έπαθες!
Θέωση... θέωση...
Αυτό λέγεται ενθουσιασμός!
Εν+Θεός+Ουσία!
Όταν η ουσία του θεού βιώνεται μέσα μας ενθουσιαζόμαστε!
Όπως ακριβώς και με τα Διονυσιακά όργια!
Μα τέτοιες μέρες που είναι!...
Διονυσιοεκστασιαστείτε γιατί χανόμαστε!

Άθεος είπε...

Λένε πως τα Χριστούγεννα είναι μέρα χαράς για τα παιδιά και ελπίδα για όλο τον κόσμο… Σαχλαμάρες! Ας σοβαρευτούμε και λίγο. Βαρέθηκα τις Υποκρισίες!