Τα μάτια του Ρα...

ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΡΑ ...γέννησαν άλλο ένα blog,
το "Σαν τατουάζ"!
Το νέο blog είναι όμως για γερά νεύρα! Δηλαδή:
http://like-tatoo.blogspot.com/

Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου 2008

Όμορφη στιγμή, όμορφο αυτό που νιώθω....

Σιωπή...
Σιωπή, σου λέω...
Μην τολμήσεις αυτή τη στιγμή να μου θίξεις
το μπλε!

Όμορφη στιγμή, όμορφο αυτό που νιώθω...
Είναι που αντικρίζω ό,τι πιο πολύ αγαπώ...
Σαν ανάμνηση απ' όταν ήμουν ακόμα σ' άλλη ζωή.

Σιωπή, επιτέλους!
Ν' ακούσω το χαμόγελο.
Δύτης εγώ και βούτηξα βαθιά και το βρήκα πάλι.
Και τώρα το κραδαίνω σαν έπαθλο,
σαν τιμαλφές που' χα χάσει από καιρό
και τώρα το'χω πάλι.


Όμορφη στιγμή, όμορφο αυτό που νιώθω...
Μη μιλήσεις διόλου.
Άσε το κύμα να τα λέει όλα.
Ο παφλασμός να σιγοψιθυρίζει στίχους παλιούς,
μ' αγαπημένους:

Για τα μάτια εκείνα που πολλοί τα λαχτάρησαν,
μα εγώ τα λάτρεψα.

Και είδα ν' αντιφέγγω στο βάθος τους και ζαλίστηκα,
λες και είχα πιεί κρασί.


Για το βλέμμα εκείνο που μιλά για ποταμούς αγάπης.
Και σε αυτούς εγώ κολύμπησα, δροσίζοντας καμμένη σάρκα.

Για τα χέρια που με άγγιξαν,
χωρίς "γιατί" να περιστρέφονται ολούθε.

Και σε αυτά εγώ αφέθηκα-μωρό-έγειρα και αποκοιμήθηκα.

Όμορφη στιγμή, όμορφο αυτό που νιώθω...
Μη μου τη χαλάσεις, να χαρείς!

Έχεις την τάση όλα να τα σχολιάζεις.
Δώσε τόπο στη σιωπή και άσε με εμένα μέσα στο μπλε.

Και επιτέλους, σώπασε!
Μελέτησε το ζωντάνεμα
του χρώματος,
της αφής,
του συναισθήματος,
της αίσθησης,
της πλήρωσης...

Και αν έχω ένα μάτι πράσινο για tattoo στ' αριστερό μου χέρι,
είναι που έτσι το θυμόμουν, έτσι το νοσταλγούσα...

να με κοιτά...
και σιγά-σιγά...
Να γίνεται μπλε σαν μια Θάλασσα-Σιωπή!

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Έτσι μες τη γαληνεμένη σου σιωπή
με δάκρυα χαράς και αγαλίασης η καρδιά σου να τυλίγεται,με το μπλέ του ουρανού και της θάλασσας και να φεύγεις μακριά από ότι σε βαραίνει,να νιώθεις τα πέλματα σου
να υψώνονται πάνω απ' τη καυτή αμμουδιά και όμορφα, απαλά και ειρηνικά να διαλύεσαι, να γίνεσε κι εσύ μπλέ,να γίνεσε ουρανός, να γίνεσε θάλασσα........
Χαίρομαι πολύ που σε ξαναδιαβάζω,μια απαλή, γαλάζια, καλησπέρα!!!

ΚΙΡΚΗ είπε...

Κίτρινο νούφαρο...Πού είναι το δικό σου blog;Όμορφα αυτά που γράφεις..Σ'ευχαριστώ που έρχεσαι στα μέρη μου. Θέλω να σε βλέπω συχνά...

meltemi είπε...

Όμορφα αλαγμένη γύρισες απο τον ήλιο...


Γαλάζιες δροσερές καληνύχτες :)

dennisk είπε...

σε συναντησα σημερα και η σιωπη που τοσο αγαπω αποχτησε γαλαζιο χρωμα