Τα μάτια του Ρα...

ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΡΑ ...γέννησαν άλλο ένα blog,
το "Σαν τατουάζ"!
Το νέο blog είναι όμως για γερά νεύρα! Δηλαδή:
http://like-tatoo.blogspot.com/

Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2008

ΣΑΝ ΤΟ ΚΥΜΑ

Σαν το κύμα, που φωτογράφισα, σχεδόν κρεμασμένη στο κενό, από την κουπαστή ενός πλοίου...

Και είδα... και τι δεν είδα!

Σε είδα εκεί!

Σαν σε όραμα

Σαν οπτασία

Σα φαντασία...


σε είδα...

Με μαγεύει το κύμα.

Όταν η πλώρη το αφήνει σα σημάδι
σε άφαντους δρόμους θάλασσας.

Και ας σβήσει μετά.
Από εδώ, ξέρω ότι έχω περάσει.

Το προσωρινό δεν το φοβάμαι
και δεν το φοβήθηκα ποτέ!
Δε με πειράζει διόλου!

Εγώ το έχω δει...

Το κράτησα βράδια πολλά
στην αγκαλιά μου
και μαζί του
νανουρίστηκα.

Το κύμα το βρίσκω μπροστά μου:
ατίθασσο,
ανέμελο,
μπλε μέσα σε άσπρο,
δυνατό, ασυγκράτητο...

Εγώ το έχω δει...

Κοιμήθηκα στα χέρια του
νύχτες πολλές
και άκουγα την ανάσα του,
να έρχεται, να φεύγει...

Εγώ το έχω δει...

Έπαιξα μέσα του.
Γέλασα και έμπλεξα τα δάκτυλα
μες τα δικά του,
για να το κρατήσω λίγο ακόμα...

Έχω και την εικόνα του.
Εκεί...

Όσο μπορεί το μάτι ανθρώπου να δει,
εγώ βλέπω κύμα.

Μίλησα μαζί του
και έκλαψα,
και ησύχασα,
και αστειεύτηκα
και πάλι...

Δε μου φτάνει...

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα από Λεωνίδιο. Ωραίο το blog.

ΚΙΡΚΗ είπε...

Σ' Ευχαριστώ! Μια καληνύχτα στον όμορφο τόπο σου!

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρες ελεύθερο πνεύμα!!
Μου θύμισες τραγούδι:
"Ημαστε ωραία κι αλανιάρικα παιδιά
κι αμά γουστάρεις ήμαστε κι από τα άλλα κι αν εσύ τώρα πλατσουρίζεις στα ρηχά, εμείς γνωρίσαμε και κύματα μεγάλα!"
Από Παύλο Σιδηρόπουλο. Για έκείνους που φοβούνται τα κύματα και για εκείνους που ΔΕΝ ΤΑ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ!!
΄Ενα τεράστιο κύμα η ζωή μας!
Ή βουτάμε μέσα του ή στεκόμαστε στην ακτή και το κοιτάμε.
Και πολύ καλά κάνεις και
ΔΕ ΣΟΥ ΦΤΑΝΕΙ!!!ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΦΟΒΟ!!ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!

ΚΙΡΚΗ είπε...

ΚΙΤΡΙΝΟ ΝΟΥΦΑΡΟ:
Πολλές αγκαλιές, τόσες που να δείχνουν ότι νιώθω πως κολυμπάμε στην ίδια "θάλασσα πλατιά"...Σ' ευχαριστώ που μου θύμισες τους όμορφους αυτούς στίχους...
Σε περιμένω πάντα... έστω και σαν σχόλιο!
ΦΙΛΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΣΑΝ ΚΥΜΑΤΑ

Ανώνυμος είπε...

Εγινε!!!ΦΙΛΙΑ!!!