Τα μάτια του Ρα...

ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΡΑ ...γέννησαν άλλο ένα blog,
το "Σαν τατουάζ"!
Το νέο blog είναι όμως για γερά νεύρα! Δηλαδή:
http://like-tatoo.blogspot.com/

Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010

Θα απαγορέψουν την ελεύθερη έκφραση οι Ευρω-ΠΕΗ!



Προσέξτε: την επόμενη Τρίτη συνεδριάζουν στην Ευρώπη και θ' αποφασίσουν ...
και θ' απαγορέψουν την ελεύθερη έκφραση, την ελεύθερη σκέψη, την αντίδραση σε όποιον δε συμφωνεί με τη "δημόσια πολιτική". Αλλά ποια πολιτική αυτοαποκαλείται "δημόσια", αν ο Δήμος, ο Λαός δε συμφωνεί; Μόνο η Χούντα!
Τα σχόλια, νομίζω, περισσεύουν!

6 σχόλια:

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

Χαιρετώ Σε, Κίρκη!!!

ΚΙΡΚΗ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΚΙΡΚΗ είπε...

ΠΡΟΜΗΘΕΑ,
να μην ψηφίσει κανείς σε αυτές τις εκλογές!
Τώρα μάλιστα μου κοπήκαν-όσο είναι δυνατό- τα ρουσφέτια, όλο και κάποιος θ' αποφασίσει ή μάλλον θα καταλάβει ότι και τη χαριστική εκδούλευση που του έκαναν να σώσει μερικές χιλιάδες ευρώ κάποτε, τώρα του τα παίρνουν διπλά και τριπλά! Όχι μόνο δεν έσωσε τίποτα, αλλά τον γδύνουν και από πάνω!
Έτσι, για να θυμηθούμε και το Μακρυγιάννη: "Τέτοια "φώτα" μας έδωσαν, τέτοιοι και εμείς γίναμε"!
Φιλί

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

πολυ την γουσταρω την Λιανα γιατι τα λεει!
δεν φοβαται και τα λεει...

κανεις να μην ψηφισει στις επερχομενες εκλογες που μας εχουν παραμυθιασει χρονια τωρα με τα ιδια και τα ιδια...
ως ποτε βρε παλληκαρια θα ζουμε ετσι...;
ερχεται η ωρα που θα αλλαξουν τα πραγματα και τα προβατα θα φανε τους λυκους...
δεν εχουν αλλα να χασουν πια...

σε φιλω κιρκη μου!!!

Ανώνυμος είπε...

Ούτε εγώ θα ψηφίσω... τί να ψηφίσω δηλαδή... δεν πιστεύω δυστυχώς σε κανέναν τους πια...

Σας χαιρετώ...

ΚΙΡΚΗ είπε...

Ναϊάδα μου, έτσι όπως τα λες, νομίζω ότι είναι!
Αλλά φοβάμαι και το άλλο,αυτό που είπε ο Χριστιανόπουλος:Τα πρόβατα επαναστάτησαν!Ζητούν καλύτερες συνθήκες σφαγής!
Την Καλησπέρα μου

Οδοιπόρε, φίλε μου,
Το ληστή ή τον κλέφτη να ψηφίσω;Ιδού η απορία!
Φιλί και σε σένα