Τα μάτια του Ρα...

ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΡΑ ...γέννησαν άλλο ένα blog,
το "Σαν τατουάζ"!
Το νέο blog είναι όμως για γερά νεύρα! Δηλαδή:
http://like-tatoo.blogspot.com/

Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2010

Απάνεμο γυαλί

Σας αφήνω πίσω μου
όλα σας...
Και αμαρτίες και οράματα.
Και βλέψεις και ελπίδες.
Και λόγια παλιοσίδερα.
Και πράξεις μαούνες ξύλινες.
Στης θλίψης την άγκυρα
εγώ ποτέ μου δεν έδεσα.
Το σχέδιό μου σχεδία
με πανί γαλανό
και ένα μοναχό του,
επιπλέει ακόμα,
όταν γύρω ανταριασμένη
άλλοι θέλουν θάλασσα.

Εγώ τη θέλω και την έχω:
απάνεμο γυαλί.
Και έτσι το πανί τό'χω
για μόστρα.
Εννέα κούτσουρα δεμένα
νά'χουν το σχήμα πανάδικου.
Το φωνάζω δυνατά:
Στο πανί η σωτηρία.
Ταξίδι δηλώνει.
Το άπιαστο όνειρο
φέρνει πιο κοντά.
Όσο για άγκυρα...
Την πέταξα χρόνια δίσεχτα
σε απόνερα βυθισμένων ναυαγίων.
Ελεύθερη από δεσμά και δέσμιους
αφήνομαι στη γυαλάδα
του απάνεμου γυαλιού.
Που ξέρει να μου δείχνει
καθαρά
θησαυρούς βυθού,
όσο ξέρει βοηθός,
να είναι,
όταν ψάχνω λάμα
να κόψω σχοινιά
που με συνδέουν
με τις ξέρες σας.

2 σχόλια:

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

...Αν αγκυροβολήσεις...

βάλτωσες

...έτσι, να βλέπεις και να φεύγεις!

Μου έλειψες!!!

Ανώνυμος είπε...

Άνεφ ταξίδεμα τί αξία έχει η ζωή;


Αυτό είναι το πράσινο που αγάπησα... έχω περάσει από εδώ...