Τα μάτια του Ρα...

ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΡΑ ...γέννησαν άλλο ένα blog,
το "Σαν τατουάζ"!
Το νέο blog είναι όμως για γερά νεύρα! Δηλαδή:
http://like-tatoo.blogspot.com/

Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου 2010

Ο Καραγκιόζης και οι καραγκιόζηδες

Ο Καραγκιόζης!Που πολύ τον πάω, γιατί είναι Έλληνας καραμπινάτος!
Και οι από εκεί...οι πολλοί, που του έκλεψαν το όνομα, αλλά όχι τη χάρη: Οι καρα-καραγκιόζηδες. Που έχουν βγει στη γύρα για ψήφους και όλο για υποψηφιότητες μιλούν!Πάλι εκλογές και καραγκιοζηλίκια θά' χουμε!
Εγώ σε ποια χώρα ζω; Στη χώρα του Καραγκιόζη ή στη χώρα των καραγκιόζηδων;
Από μέρες τα δελτία "εποχής" και "άλλης" χώρας αναφέρονται στα μαλλιοτραβήγματα κομμάτων, στα μούτρα εκείνων που είναι υπουργοί και δε θέλουν να γίνουν περιφερειάρχες και δήμαρχοι, πόσα θα ξοδέψουν στον υπέρτατο αγώνα τους, στον άλλο καρά Καρα-τζαφέρ(ελληνικότατο επίθετο αυτό!)που μπαίνει στο ρουθούνι του Σαμαρά και αποκάλεσε και τον Ψωμιάδη Ζορμπά!
Ήμαρτον! Γάιδαροι που μαλώνουν σε ξένο αχυρώνα!
Καλέ, την ξέχασαν την κρίση αυτοί. Βρίσκονται σε άλλη διάσταση, έχουν άλλα θέματα να επιλύσουν. Δε ζουν σε αυτή τη χώρα. Βασιλεύουν και κυβερνούν αλλού. Και εσύ και εγώ προσπαθούμε να επιβιώσουμε στο τσαντίρι του Καραγκιόζη, και επινοούμε τρόπους και μεθόδους μείωσης εξόδων. Εγώ πάντως, μέχρι και τούβλο στο καζανάκι μου έβαλα, να μειώσω την κατανάλωση του νερού, όταν πάω προς νερού μου.
Θ' αρχίσω, κύριοι καρά-καραγκιόζηδες, τις κατραπακιές, που ρίχνει ο Καραγκιόζης μας στο Χατζηαβάτη. Και άμα με δείτε στο σεράι των καραγκιόζηδων να πατώ το πόδι μου, για να τους ρίξω ψήφο, να με μουτζώσετε, περικαλώ πολλοί, καλοί μου αυτόχθονες.
Όσο για σένα και για μένα, επειδή τό'χουν συνήθειο τούτοι να πετούν προεκλογικά ψίχουλα με πολλά "θα", μη δαγκώσουμε το δόλωμα και πάλι.
Ο Καραγκιόζης δικαιούται τουλάχιστο να ζει ήρεμος στο τσαντίρι του και ας μπάζει από παντού. Και ας είναι απέναντι το σεράι του πασά που νοστάλγησε την Τουρκία και μετοίκισε, και τώρα εγκαταστάθηκαν οι πολλοί καραγκιόζηδες μέσα και μας χρεώνουν την πίτα που έφαγαν!
Να θυμηθούμε το παράδειγμα του προγόνου μας και να κάνουμε ό,τι συνήθιζε να κάνει και εκείνος πολλάκις σε κάθε παράσταση με το ζαβό το χέρι του:"Να, ρε, να!"
Να ρωτήσω ένα τελευταίο: με τις Εξεταστικές Επιτροπές τι γίνεται; Είδαμε, εσύ και εγώ κανένα χαΐρι; Κανένα δικαστήριο; Μόνο τον Καραγκιόζη ξέρουν να στέλνουν εκεί!

Δεν υπάρχουν σχόλια: