Τα μάτια του Ρα...

ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΡΑ ...γέννησαν άλλο ένα blog,
το "Σαν τατουάζ"!
Το νέο blog είναι όμως για γερά νεύρα! Δηλαδή:
http://like-tatoo.blogspot.com/

Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2008

ΕΜΕΝΑ ΕΚΕΙ ΘΑ ΜΕ ΒΡΕΙΣ

Μη με ψάξεις όπου να' ναι! Εμένα δε θα με βρεις όπου κι όπου! Εγώ πάω σε μέρη εκλεκτά.

Εκεί δεν περισσεύουν λόγια και πράξεις.
Εκεί συναντώνται ελεύθερες ψυχές.
Εκεί ο ήλιος ανατέλλει και δύει στην ώρα του.
Εκεί η Σελήνη παίζει "περνά περνά η μέλισσα"με τ' αστέρια της.
Εκεί το σκάνε οι μυρωδιές από το αγιόκλημα και συναντούν τη γαρδένια και το βασιλικό.
Εκεί τα σύννεφα και η βροχή αργούν να έρθουν.
Εκεί δεν έχει κοσμοπλημμύρα και βουητό με ομίχλη για συνοδό.
Εκεί ακούγεται μόνο το αγέρι να φυσά, το κύμα να παραμιλά και ο τζίτζικας εκεί τρελλαίνεται να δίνει συναυλίες.



Μη με ψάξεις όπου να' ναι!
Μη με ψάξεις όπου κι όπου!

Να πας εκεί που τα όνειρα βρίσκουν χώρο να ξαπλώσουν και σκιά δένδρων τα χα' ι'δεύει.

Να πας εκεί που υπάρχει χρόνος να μιλήσεις, με γέλιο και με κλάμα.
Να πας εκεί που υπάρχει η αγκαλιά δίπλα να στέκει στη χαρά και στο δάκρυ.
Να πας εκεί που θα' χεις πολλούς ανθρώπους μέσα σου, αν και γύρω δε θα' ναι ψυχή.
Να πας εκεί που μοιράζουν χαμόγελα ανθούς και φιλιά λεβάντες.
Να πας εκεί που λένε οι αισθήσεις "παρών" και παίρνει αποβολή το Αύριο.
Να πας εκεί που αντηχούν ακόμα φωνές ανθρώπων που έφυγαν, μα δε σε ξέχασαν.
Να πας εκεί που χέρια απλώνουν το ουράνιο τόξο με αόρατα πινέλα πάνω σου.
Να πας εκεί που παίζουν μπάντες μεθυσμένες μουσική παιδιών.

Εκεί που έχει μόνο εσένα και εμένα!

Εγώ, όσο και αν ταξιδεύω, πάντα θα γυρίζω εκεί.
Και αν -κατά λάθος -
με χάσεις ή
η ζωή μας νικήσει στο παιχνίδι...

Τώρα ξέρεις!

Εμένα εκεί θα με βρεις!

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ομορφιά μου, διχάστηκα!
Θα με βρεις ώς Διχασμένο Τελώνι
στο http:neraidathssiwphs.blogspot.com
Ελπίζω! Γλυκό Φιλί!
(πρώην κίτρινο νουφαρο):)

ΚΙΡΚΗ είπε...

Ούτε και εκεί υπάρχεις πλέον Διχασμένο Τελώνι μου! Δώσε μου το στίγμα σου, σε παρακαλώ!
Φιλιά!
Και εγώ ελπίζω

Unknown είπε...

ξέρουν πού θα μας βρουν...

ξέρουν...

...μα ποιος τολμάει να δει τόσο μέσα του;

...

φιλιά βρόχινα...

ΚΙΡΚΗ είπε...

*ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΝΕΡΑΙΔΑ ΤΗΣ ΒΡΟΧΗΣ,
έχεις δίκιο!
Λίγοι, πολλοί λίγοι τολμούν να δουν τόσο μέσα τους!
Αλλά δεν παύουν να υπάρχουν!

Ευχαριστώ σε που μ' επισκέφτηκες και πάλι!

Καλλιόπη είπε...

"Ουρανέ, όχι, δε θα πω το ναι" σ'άκουσα πριν λίγο να φωνάζεις...

λιμανάκι είπε...

Μμμμ..σε όμορφο μέρος είσαι...μπορεί να περάσω...να περιμένω και εγώ μήπως έρθει το όνειρό μου.. ;)

Ανώνυμος είπε...

συγνώμη ομορφιά μου αλλά έγραψα λάθος τη διευθ.καταλάθος εβαλα v
αντι για w δηλαδή..
http://neraidathssivphs.blogspot.com, κι αν πάλι δε με βρείς δε πειράζει εγώ θα σε επισκέφτομαι,
διχασμένα φιλιά!!!!!!!!
η λεκτική επαλήθευση έβγαλε
notis...ήμαρτον!!:)))))))

ΚΙΡΚΗ είπε...

*ΚΑΛΛΙΟΠΗ μου,
Καλό σου μεσημέρι!
Αφού με άκουσες να φωνάζω, θα μ' ακούς και όταν σου ψυθιρίζω...

Φιλιά!
Υ.Γ. Είχα πολλούς φίλους από την Κάλυμνο, όταν ήμουν εκτός Ελλάδος

*ΛΙΜΑΝΑΚΙ μου,
γειά σου και πάλι γειά σου.
Μπορεί να περάσεις; Γιατί μπορεί;;;
Να περάσεις, να περάσεις οπωσδήποτε! Εγώ θα σε περιμένω με αχνιστό καφεδάκι!
Μάκια στα μαγουλάκια

*ΔΙΧΑΣΜΕΝΟ ΜΟΥ ΤΕΛΩΝΙ,
Επιτέλους σε βρήκα και πάλι!
Γράφε, γράφε και εγώ να διαβάζω.
Ευχαριστώ που μου εμπιστεύτηκες το "νέο Σπίτι σου"
Ματς μουτς

Καλλιόπη είπε...

Παντού υπάρχει ένας Καλύμνιος- και δεν είναι μύθος!
Φιλιά!

ΑνωΡά7 είπε...

"Εμένα εκεί θα με βρείς"
Στο παράδεισω...
Κάθε καλοκαίρι...
Θα μαι εκεί και θα περίμενω,θα σε περιμένω!!!
Πολύ μου άρεσε αυτό που έγραψες.

Φιλώ σε κίρκη μου!!!

Spitogata είπε...

Στον παράδεισο της ψυχής!

Παρούσα στο ραντεβού...της ζωής!

Με αγγίζεις.