Τα μάτια του Ρα...

ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΡΑ ...γέννησαν άλλο ένα blog,
το "Σαν τατουάζ"!
Το νέο blog είναι όμως για γερά νεύρα! Δηλαδή:
http://like-tatoo.blogspot.com/

Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2009

Έξω από την Ουσία.


Eίναι οι μέρες τέτοιες
που την πόλη δε θέλω να την ξέρω.
Έχει μια τζούρα από δακρυγόνο.
Μια δόση από χακί στολή και μπλε σκούρο,
σαν το λίγο πριν αυτό της κηδείας.
Κάτι από «γένος βλαμμένων οκλαδόν».
Και μια αδιόρατη παράνοια.
Κρυμμένη βαθιά σε τσέπες, τσεπάκια,
τσάντες και τσαντούλες.

Α, να μην ξεχάσω να πάρω την ομπρέλα μου.
Αυτές τις μέρες.
Που θα βρέξει πάλι ίλιγγο.
Πάλι χειροπέδες και μπότες.
Πάλι Εξουσία.
Πάλι που παράταση
θα πάρει το:
«εσύ από εδώ
και εγώ από εκεί».

Και έτσι που χωριζόμαστε σε στρατόπεδα
Ανηλίκων και Παίδων
θα γευματίζουμε ο ένας τη σάρκα
και τη σκέψη του άλλου.
Εγώ θα σταματήσω.
Δεν πεινώ πια.
Διψώ!

Ν΄ακολουθήσω το βηματισμό σας μ’ ενοχλεί.
Στο κάτω κάτω, το παιχνίδι αυτό
Κρατάει αιώνες.
Την εξουσία πάντα τη χλεύαζα.
Την έβλεπα με την ετυμολογία
έξω από την Ουσία.

Και εγώ αυτήν την ευλογημένη ψάχνω,
40 τόσα χρόνια,
περπατώντας μέσα από καμμένους
και καημένους,
και λάβαρα
και παράτες
και παρελάσεις
και κράνη άσπρα,
και θώρακες,
και ασπίδες διαφανείς,
και γκλοπ
και πάνοπλα παιδάκια
που μαστούρα έχουν την πυγμή.

Εγώ θα βάλω το μόνο πουκάμισο που έχω.
Παλιό τριμμένο, μα γαλάζιο.
Που αντέχει ακόμα.
Ας το έχω ποτίσει παράπονο.
Με ανεύρεση Ουσίας.
Το αγαπώ, γιατί δεν έχει ούτε μια τσέπη.
Να βάλω μέσα βόλεμα.

3 σχόλια:

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

Μια τζούρα από δακρυγόνο
πολλές τζούρες από τρέλα
πολλές εξουσίες μαζί
κάτω από την ίδια παντγιέρα
άπειρος φασισμός
άπειρη βρωμιά
άπειροι οι νεκροί
μπόχα-!-πτώματα παντού...
χυδαιότητα, αηδία...

Ει, φιλαράκι-!-
εσύ να κρατάς πάντα την ομπρέλλα σου...

Με αγάπη
σε φιλώ πολύ

the other one είπε...

Είναι αυτό που αποκαλώ άνθρωπος!

Αυτές τις μέρες άκουσα γνώμες πολλές, από βολεμένους και "απλούς",
από εξουσιαστές και αδύναμους, από "Εκάλη" και "Κυψέλη"... Κοίτα γύρω σου τώρα! Θρίψαλα ,αυτό γίναμε πάλι. ΚΑΙ. Πες μου τώρα τι. Τα ίδια και ξανά μανά αυτά. Να ζεις να μας θυμάσε ΑΛΕΞΗ!!!

Ανώνυμος είπε...

ΚΙΡΚΗ ΜΟΥ ΓΛΥΚΙΑ,ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΧΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΕ ΜΠΑΤΣΟΥΣ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΑΘΩΟΥΣ ΜΟΝΟ? ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΠΙΝΟΥΜΕ ΚΑΦΕ ΜΕ ΤΟΝ ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΜΑΣ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΘΑ ΣΗΚΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΟΠΛΟ ΣΕ ΕΝΑ ΑΣΤΥΦΥΛΑΚΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ Ή ΘΑ ΧΤΥΠΑΜΕ ΣΕ 19 ΧΡΟΝΑ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΕ ΣΦΥΡΙ ΦΙΛΙΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ