Τα μάτια του Ρα...

ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΡΑ ...γέννησαν άλλο ένα blog,
το "Σαν τατουάζ"!
Το νέο blog είναι όμως για γερά νεύρα! Δηλαδή:
http://like-tatoo.blogspot.com/

Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2009

Ευτυχία; Ευτυχώς, εγώ...


Πλημμυρίδα σκέψεων.
Στα πόδια του παρόντος
εναποθέτω στιγμές.
Μακριά εγώ από
ψευδεπίγραφες ελπίδες.
Δεν φοβάμαι.
Ποτέ δε φοβήθηκα
το διαλυτικό της εποχής.
Ξύνω το νύχι στον τοίχο
της ζωής μου.
Ματώνει, δε ματώνω!
Να γράψω μια μικρούλα φράση.
Κάτσε, δυο λεπτά θα πάρει μόνο.
Να κραυγάζει, να ορέγεται.
Περιπέτειες με συναίσθημα.
Τό' χα συνήθειο από μικρή.
Να φτιάχνω με τα χέρια σκιές
στους τοίχους.
Άναβα τη λάμπα
στο δωμάτιο με τις ώρες
για να χτυπά τη σκιά μου
στον τοίχο σαν ήχος σιωπής.
Τώρα έμαθα να γράφω.
Τώρα έπαψα να παίζω με σκιές.
Τότε με τα χέρια μου έφτιαχνα σκιές.
Τώρα φτερουγίζει και η καρδιά.
Όχι τα χέρια μόνο.

Τέλειωσα.
Είδες δεν καθυστέρησα.
Στάσου και κοίταξε.
Α, τη λέξη "ευτυχία" κοιτάς;
Εγώ την ευτυχία την απέφευγα
πάντα μου...
Ευτυχώς!

3 σχόλια:

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

κι αν την αποφευγεις εκεινη ειναι καπου εκει...
στα μικρα καθημερινα σου...
σου κλεινει το ματι...
κι ισως αν την απαξιωνεις ειναι καλυτερα απο το να την προσμενεις...

ισως την γευεσαι στα αληθεια τοτε...

νεραιδενια σου φιλια!!!

Σταλαγματιά είπε...

Με τα χέρια σου να χαράζεις στιγμές ευτυχίας και να τις κάνεις δικές σου καταδικες σου.
Γιατι ο χρόνος κυλά και χάνεται και το μόνο που μενει είναι οι αναμνήσεις.
Γιαυτό φρόντισε να είναι όμορφες, για σένα πάνω απ όλα!!

Φιλί

Aristodimos είπε...

Μια και δεν αποφεύγεις την λέξη χαρα ,

Χαρούμενα Χριστούγεννα εύχομαι απο καρδιάς.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ


Αρης