Τα μάτια του Ρα...

ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΡΑ ...γέννησαν άλλο ένα blog,
το "Σαν τατουάζ"!
Το νέο blog είναι όμως για γερά νεύρα! Δηλαδή:
http://like-tatoo.blogspot.com/

Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2009

Πού κοιτάς;

Τό'δες απόψε;
Έχει αρχίσει
να παίρνει πάλι
το σχήμα του.
Να φαίνεται
ότι αυτό είναι.
Όχι άλλο.
Ολόκληρο.
Όχι μισακό.
Ούτε χλωμό,
παραδομένο
στο σύννεφο.
Καθαρό πάλι.
Χωρίς μουντάδα.
Να ξεχωρίζουν
οι κοιλάδες.
Οι λάκκοι του.
Οι χαράδρες του.
Τα μάτια του.
Το χαμόγελό του.

Τό'δες απόψε;
Σήκωσες το βλέμμα;
Το κοίταξες;
Επιτέλους
αναρωτήθηκες,
γιατί έλειπε
απ' το στερέωμά σου;
Έψαξες πού
ήταν άφαντο
τις ώρες του ύπνου;
Σε ποιους υπονόμους
σερνόταν πάλι;
Σε ποια λασπόνερα
καθρεπτιζόταν;

Πού κοιτάς καλέ;

Το φεγγάρι;

Μα τι λες;

Για το πρόσωπό μου σου μιλούσα!

9 σχόλια:

Σταλαγματιά είπε...

Είναι όπως εκείνο που λέμε πως εσύ του δείχνεις το δάσος κι εκείνος κοιτάζει το δάχτυλο :)))

ΑνωΡά7 είπε...

Ε κ'εγω το πρόσωπό σου κοιτούσα καλέ....που έλαμπε σαν το φεγγάρι....

Stratos είπε...

Υπέροχο ποίημα, Κιρκη μου!
Να 'σαι καλα.

Καλό πρωινό, να έχεις! :)

Ανώνυμος είπε...

Κίρκη μου
κι είναι τόσο όμορφο γιατί καθρεπτίζει
αλήθειες, τολμάει, χαμογελάει και δεν κρύβεται...
Ναι, για το πρόσωπό σου μιλάω καλή μου φίλη!
Φιλιά πολλά

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

Έψαξα πού
ήταν άφαντο
τις ώρες του ύπνου...
Το βρήκα
στο όνειρο...
Πόσο δικό μου το ΄νιωσα!...
Εσύ!...

Με φιλιά!

Aristodimos είπε...

Στα μάτια σου μέσα καθρεπτιζόταν...

Καλό Σ/Κ να εχεις

λιμανάκι είπε...

Φιλί τρυφερό στο πολύ γλυκό προσωπό σου!

Χάρις είπε...

Κρατάω για αίνιγμα και πεθυμιά
τον σεληνιακό Όλυμπό σου
να βρω...

Εκεί θα πρέπει να κατοικούν
οι Θεοί που πιστεύεις
εκείνοι με τις αδυναμίες
ξέρεις εσύ...

Φιλί

ΚΙΡΚΗ είπε...

Σε όλους τους φίλους απαντώ:
Ένα μεγάλο "Ευχαριστώ" που έρχεστε στο σπίτι μου...
Ένα ακόμα που με διαβάζετε.

Από ένα φιλί στον καθένα σας