Τα μάτια του Ρα...

ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΡΑ ...γέννησαν άλλο ένα blog,
το "Σαν τατουάζ"!
Το νέο blog είναι όμως για γερά νεύρα! Δηλαδή:
http://like-tatoo.blogspot.com/

Παρασκευή 21 Ιανουαρίου 2011

Από όταν διάβασα την πρώτη συλλαβή μου!

Εγώ δε μιλώ με συνθήματα και παραφιλολογήματα.
Μιλώ τη διάταξη ιδεών και το ύψος.
Δε στολίζω την αηδία για να τη χωνέψεις.
Κάθομαι και περιμένω στην άκρη να τη φτύσεις από το μέτωπο και το στέρνο σου.
Να πεις τι ήταν, αν ήταν, με υπομονή αιώνων.


Εγώ δεν έμαθα να μιλώ το χρώμα της εξαγοράς.
Μακριά κράτησα και μένα και τη συνείδησή μου από δαύτο.
Νύχτες πάλεψα με τα σεντόνια μου να ορκιστώ
ιερή εχθρότητα και απέχθεια σε ό,τι πήγαινε
να βλάψει τον άνθρωπο μέσα μου.


Εγώ δεν έμαθα να μιλώ στα δάχτυλα "μου κάνεις, δε μου κάνεις".
Σε υπολογίζω στο προσωπικό μου αριθμολόγιο σαν ένα.
Έτσι μετρώ και τις μέρες μου: σιγά, όχι δειλά.
Να μπορώ δηλαδή να κοιτώ και ήλιο και φεγγάρι.


Έτσι έμαθα να μιλώ, από όταν διάβασα την πρώτη συλλαβή μου!

1 σχόλιο:

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

Έμαθες, δηλαδή, να μιλάς στα ίσα..
Να ζεις τις μέρες σου..
Να ζεις το φως, όπως και το σκοτάδι..
Να κρατάς ζωντανό το παιδί μέσα σου..
Γι' αυτό, σ' αγαπώ!..