Τα μάτια του Ρα...

ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΡΑ ...γέννησαν άλλο ένα blog,
το "Σαν τατουάζ"!
Το νέο blog είναι όμως για γερά νεύρα! Δηλαδή:
http://like-tatoo.blogspot.com/

Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010

ΚΟΥΙΖ!


Ο ΧΥΤΑ ή ΧΥΤΗ που θέλει να λειτουργήσει το κράτος της Βουλής στην Κερατέα, βρήκε αντίσταση από τους εκεί κατοίκους και- κατά τη γνώμη μου- καλά κάνουν! Δεν μπορεί μια περιοχή να επωμιστεί όλα τα σκουπίδια της Αττικής. Αρκετά έχουν υποβαθμίσει τη Λαυρεωτική οι προύχοντες της Βουλής. Εκείνο που με εντυπωσιάζει είναι ότι συνεχώς ακούω να μιλούν για το μεγαλοεργολάβο, αλλά το όνομά του δεν τολμά κανείς να αναφέρει. Ποιος είναι; Όποιος το ξέρει, κερδίζει αναψυκτικό! Πάντως κάποιος από τους αντιστεκόμενους αναφέρθηκε στη Δυναστεία των ΜΠΟ...! Βρε λες να είναι αυτός που φαντάζομαι; Αυτός που έχει γεμίσει την Ελλάδα με διόδια;
Πρόταση: Ο ΧΥΤΑ να δημιουργηθεί στην Εκάλη, στην Πολιτεία, στην Κηφισιά ή και στη Ραφήνα κοντά στα σπίτια των κρατούντων της Βουλής. Να πάρουν και αυτοί λίγη μυρουδιά από την μπόχα που αναδύουν! Θα ήταν μια "σοσιαλιστική" λύση, σαν και αυτές που μοιράζει απλόχερα,εδώ και ένα χρόνο περίπου, σε όλους μας ο κύριος Γ.Α.Π. Άντε να δούμε...

1 σχόλιο:

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

Κίρκη,

ξέχασες ν' αναφέρεις και την Άνοιξη, μέσα στις περιοχές που προτείνεις για σκουπιδότοπο. Αλλά, γι' αυτό είμαι εγώ εδώ για να σου θυμίζω ό,τι λησμονάς.
Και δε μου λες φιλαράκι μου;.. Στα διόδια τον Μπο πληρώνουμε; Μα παντού οι ίδιοι; Γι' αυτό χοντραίνουν σαν τους αρχιεπισκόπους, ε;..

Φιλιά!