Τα μάτια του Ρα...

ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΡΑ ...γέννησαν άλλο ένα blog,
το "Σαν τατουάζ"!
Το νέο blog είναι όμως για γερά νεύρα! Δηλαδή:
http://like-tatoo.blogspot.com/

Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2009

Το παιδικό μου όνειρο...ΤΑΞΙΔΙ











Εγώ θα το σκάσω.
Θα δεις!
Από τα κάγκελα
της φυλακής,
όπου να' ναι
ξεγλιστράω...

Άντε άλλη μια κατεβασιά
και ανεβασιά.
"Προσπάθεια" τη λένε οι μεγάλοι.

Εγώ τη λέω "παιχνίδι".

Στον τοίχο την πλάτη δεν κολλάω.
Λέγε και φώναζε όσο θες.
Σ' αψηφάω.

Σα μαρμελάδα
σε φέτα απ' το ψωμί μου
θα σε φάω!

Γιατί πεινάω!

Παιδικά καμώματα,
θωρούνε οι μεγάλοι...

Εγώ αντίσταση σε δόγματα.

Και αυτήν μου την ανάγκη
σα χαιρετούρα
ανεμίζω
στους 4 ανέμους.

Και την αντίσταση
τη μορφώνω,
έτσι για παιχνίδι...

σε...

ΚΑΛΟ (μου) ΤΑΞΙΔΙ

8 σχόλια:

Μαρια Νικολαου είπε...

Τι ομορφα που θα ήταν όλες οι αληθινές προσπάθειες να γίνονταν παιχνίδι..

Ανώνυμος είπε...

Παίξε με τη ζωή αθώα και αλόγιστα όπως ένα παιδί που δεν ξέρει ακόμα από φόβο. Ίσως έτσι να της πάρεις καμιά παρτίδα.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΜΑΚΑΡΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΟΝΕΙΡΑ ΝΑ ΕΒΓΑΙΝΑΝ ΑΛΗΘΙΝΑ.ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΜΟΝΟ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΟ ΟΝΕΙΡΟ.

Σταλαγματιά είπε...

Καλό σου ταξίδι Κίρκη και εύχομαι να βρεις την Ιθάκη σου μαζί με τον Οδησέα,
Εκείνον που θα ανήκει σε σένα και όχι στην Πηνελόπη : )))

ναδα.- είπε...

Ίσως τελικά, το πρώτο που θα έπρεπε να μαθαίναμε στα παιδιά είναι το να αντιστέκονται .
Και να τους μαθαίναμε, (όπως και εμείς μαζί τους, ) ότι έχουν ήδη προσωπικότητα .

:)

Καλλιόπη είπε...

πέτρα που δεν κυλάει βαλτώνει...
καλό σου ταξίδι λοιπόν...

ΑνωΡά7 είπε...

Το παιδικό μου όνειρο γίνεται επιτέλους πραγματικότητα....φεύγω Ταξίδι προς την ελευθερία...



Σε φιλώ γλυκά!!!

ΚΙΡΚΗ είπε...

*ΠΡΟΣ ΑΠΑΝΤΕΣ,
Ευχαριστώ που ήσαστε και πάλι εδώ!Ευχαριστώ που νιώθετε την ανάγκη αυτού του παιδιού για το ταξίδι προς την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ!
Ακόμα και αν είναι όνειρο μόνο, που λέει και ο νέος φίλος ο JK O SKPOYTZAKOS!
Ή προσπάθεια που να γινόταν παιχνίδι, όπως αναφέρει η ΜΑΡΙΑ ΝΙΚΟΛΑΟΥ!
Για παρτίδα ΠΑΝΔΩΡΑ μου;Μα αυτό δεν είναι η ζωή;
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ μου, τον βρήκα τον Οδυσσέα και μου είπε πως η Πηνελόπη δεν του λέει τίποτα, ακόμα!
ΚΑΛΛΙΟΠΗ μου, φοβάμαι τους βάλτους και τους αποφεύγω!
ΝΑΔΑ, φίλτατε,
κάθε παιδί και μια Αντίσταση και ο κόσμος μας θα γίνει γρήγορα καλύτερος!
ΑΝΩΡΑ7 μου, το παιδικό σου όνειρο φύλαξέ το καλά στην ψυχή σου και την Ελευθερία που κυνηγάς βαθιά στο νου σου! Μόλις τη βρεις, αγκάλιασέ την! Το αξίζεις...Το αξίζει!

Φιλιά σε όλους και από μια αγκαλιά στον καθένα σας